16.05.2012

Precis innan klockan två i natt så blev jag väckt av att en liten figur tassade upp till mitt rum, och ställde sig vid min säng. Tydligen hade han växtvärk, kunde inte sova och hans mamma var inte hemma än, så det var bara för mig att kliva upp och ta hand om problemet. Efter att ha försäkrat mig om att han inte ville ha någon värktablett (sådan där flytande sörja för barn) och inte behövde gå på toa, så nattade jag honom och smög upp till mig. Det tog ett litet tag innan jag somnade, och när mitt larm gick igen vid 06.30 så vara jag inte direkt på topp men min morgon var effektiv ändå. Har städat, skött tvätten, tömt diskmaskinen och skrivit lite på min hemtenta. Den ska täcka hela boken, så jag ser till att skriva om ett kapitel om dagen - det vill säga, ett koncept från varje kapitel. Resten av dagen ska jag nog mest vila, är lite förkyld, väldigt trött och ganska så snurrig men ikväll ska jag laga tacos, och sedan träffa Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0