17.05.2012

Om en månad så är det äntligen dags! Då lyfter ett plan från Heathrow med mig och mina väskor och så tar det mig hela vägen hem till Sverige där jag hoppas på att mötas av hela min familj. Jag har redan börjat sortera mina saker, tagit fram resväskan och börjat packa så smått. Min sista tid här är ganska uppbokad, så passar på att ta lite packning i taget då det finns en del grejer som jag inte kommer att behöva den kommande månaden. Det går långsamt men det går ändå framåt. Idag ska jag till doktorn för att ta blodprov och EKG vilket ärligt talat känns lite läskigt eftersom att det är så nytt och främmande för mig men jag har alltid blivit väl omhändertagen på mottagningen här, så det ska nog gå bra. Eftermiddagen kommer att vara en lugn sådan, jag ska mest vila och sedan ska jag laga middag när familjen är tillbaka från en fun fair i Eastville Park. Ikväll ska jag även träffa Daniel, vilket jag ser fram emot då vi knappt hunnit träffas denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0