21.05.2012

Alla dagar kan inte bli som man tänkt sig men huvudsaken är att man fokuserar på det positiva som sker istället för vad som inte skett. Och har man en dålig dag så kan man alltid fokusera på det bra som komma skall! Till exempel så har jag en ganska seg och tröttsam måndag med hemtenta och grått väder, men jag tar mig igenom det med ett gott humör för imorgon väntar nya tider och upplevelser. Imorgon ska jag äta lunch med Lena, spendera eftermiddagen med Daniel eftersom att vi ska titta på OS-facklans framtåg och sedan laga middag ihop. Men det finns en massa bra saker att se fram emot denna vecka; som sovmorgon på Fredag, lunch med Katarina och Daniel i Axbridge på Lördag, och varje dag som går är en dag närmare till jag åker hem!

Kommentarer
Postat av: mamma

Läs lite Piet Hein, dansk poet som skrev små kloka verser. Solen skiner i Uppsala.

2012-05-21 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0