22.05.2012

Idag har Bristol strålande sol och värme, så jag kan inte vara annat än lycklig en dag som denna! Om en halvtimme ska jag åka in till stan för att äta lunch och umgås med Lena, för att sedan åka vidare till Daniel eftersom att vi båda har eftermiddagen ledig för att kunna se OS-facklan passera Hanham vid 17-tiden ikväll. Det ska bli roligt men jag tror inte att jag kommer att kunna se så mycket, tyvärr! Men vad gör då det? Jag kan åtminstone berätta för mina barn att jag tog chansen att se OS-facklan en gång i tiden, och jag tror inte att jag får någon sådan chans igen. Just nu sitter jag som på nålar i väntan på att få komma ut i det vackra vädret dock! Kan inte förstå att sommaren äntligen har kommit hit, känns som om vi inte har haft det varmt och fint sedan Mars. Men nu har det kommit, och jag har slagit på stort med shorts och t-shirt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0