24.05.2012

Denna soliga och varma eftermiddag så sitter jag inomhus och blöder näsblod medan jag lyssnar på Morgonpasset. Har haft en otroligt seg och långdragen dag som bestått av så lite som möjligt i princip! Lämnade in min hemtenta imorse, så nu gäller det bara att hålla tummarna, och då pojken är borta på skolresa idag så är helgen kommen för min del. Vid 19 kommer Daniel och hämtar mig, vi ska laga middag och bara njuta av att få umgås och sova ihop ikväll. Imorgon ska jag hänga hemma hos honom medan han är på jobbet, mest läsa min nya bok ("Picture Perfect" av Jodi Picoult), sola och titta på tv-serier tror jag. Passa på att umgås med hans mamma också, eftersom att hon bara jobbar fram till 10-tiden. Min pollenallergi har blivit riktigt odräglig dock, och jag nyser nästan hela tiden och snorar. Fast å andra sidan så hindrar det mig inte från att ha fönstrena öppna eller sitta ute och njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0