25.05.2012

Nu när sommaren är kommen så kan jag inte annat än att längta efter Öland och vår kära segelbåt Brunch! Jag är verkligen redo att åka hem nu, efter 9,5 månader i England så känner jag mig redo att åka hem och bara njuta av allt som Sverige har att bjuda på. Jag ska njuta av den sista tiden med min syster (sista tiden för 2012?), umgås med föräldrar, vänner och släkt, jobba på tjejjouren igen och grilla så mycket jag bara kan! Är nog dags att jag lär mig hur man grillar om min plan ska fungera, men jag har tid. Min sommar kommer bestå av mat, jobb, volontärarbete, sena kvällar med älskade och värdefulla människor i mitt liv, konserter på Gröna Lund, turistdagar i Stockholm och självklart så tänker jag möta upp med de människor jag träffat under min tid här i Bristol. Livet är härligt, och nu ska jag ut i solen och läsa min nya bok "Salem Falls" av Jodi Picoult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0