29.05.2012

Trots att jag var nervös och kände mig ganska stel i min pencilkjol (dock är den väldigt snygg), så tror jag att intervjun gick bra. Vi var sammanlagt sju kvinnor, jag säger kvinnor då alla var äldre än jag var, som blev intervjuade och det var en rolig, givande och intressant timme som vi spenderade ihop! Dem verkade uppskatta och hålla med om vad jag sa, så det kändes bra men man vet ju aldrig. På Fredag ska jag dit igen för en tio minuters intervju ensam, och det är jag inte nervös inför eftersom att jag inte har några problem med att hålla låda. Måste även fylla i en CRB-check, vilket ska bevisa att jag kan arbeta med barn och/eller utsatta vuxna (ett utdrag från mitt register helt enkelt). Nu är det dags för mig att börja laga middag, jag tänkte testa en annorlunda version av Delia Smiths citronkyckling med ris och hoppas att det går hem hos familjen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Don't forget a English short summary just for your host(s).

Välkommen hem på besök till "gamla landet"

2012-06-08 @ 08:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0